Associació Muntanyeta dels Sants
Acció Ecologista Agró
dimecres, 4 d’abril del 2018
Plantació de lliris grocs i joncs
El passat divendres 30 de març celebràrem el día de l' aigua amb molt bona companyia, plantarem 40 lliris grocs i 10 joncs en bon ambient i bon oratge! Comprobarem que els lliris d' anteriors anys estàn esplendids!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada