Associació Muntanyeta dels Sants
Acció Ecologista Agró
dimarts, 20 de setembre del 2016
Dijous 22 de setembre dia sense cotxes
Bon dia !! Dijous 22 de setembre dia sense cotxes .
El proper dijous 22 de setembre celebrem el dia sense cotxes .
18:30 h Quedada a la plaça de l'ajuntament .
19h Eixirem pels carrers de costum .
Vos esperem !!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada