Associació Muntanyeta dels Sants
Acció Ecologista Agró
dimarts, 28 de gener del 2014
Fotos de l'excursió de gener
Encara que el passat dissabte no arribàrem a El Palmar, el bon ambient, les ganes de pedalejar i els paisatges que ens deixa la marjal en aquesta època de l'any van ser els companys de viatge.
Vos deixem amb les fotos.
Fins la propera!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada