Associació Muntanyeta dels Sants
Acció Ecologista Agró
dimecres, 27 de febrer del 2013
Pròxima biciexcursió - 2 de març
La pròxima biciexcursió serà el proper dissabte 2 de març. Eixirem a les 9:15h des de la Plaça de l'Ajuntament. La ruta la consensuarem el mateix dissabte abans d'eixir.
Cadascú es fa responsable de la seua seguretat.
1 comentari:
Graciela
5 de març del 2013, a les 8:17
Agradable excursioneta aprofitant el solet : ) !
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Agradable excursioneta aprofitant el solet : ) !
ResponElimina