Associació Muntanyeta dels Sants
Acció Ecologista Agró
diumenge, 24 de maig del 2015
Biciexcursió a Cullera
Vos deixem amb les fotos de la biciexcursió d'ahir, que va transcórrer pels camins de la marjal fins a Cullera.
dimecres, 20 de maig del 2015
Per fi plou!
Com aigua de maig, i mai millor dit, va vindre la pluja d'ahir als nostres arbres!
dissabte, 9 de maig del 2015
Continuem regant els arbres!
El passat dijous anàrem a mimar els arbres que plantàrem al bosc de ribera prop de l'Assut de Sueca i al Camí de la Sequieta Nova. Vos deixem amb les fotos del moment!
dimarts, 5 de maig del 2015
Reunió hui dimarts 5 de maig
Aquesta vesprada farem la reunió mensual a les 19:30h a l'Ateneu.
Vos esperem!
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web