L'excursió del mes en bicicleta serà el Pas del Llop.
L'eixida serà a les 8,00 des del Casal el dissabte 27 de Març. Tornarem a dinar a Sueca.
Passejarem per la vall de la casella, la barraca d'aigües vives i la valldigna.
Com sempre cadascú es farà responsable de la seua pròpia seguretat.
Vos esperem!
adéu
Prova
ResponEliminaque excursió la del pas del llop.Repetirem de segur
ResponEliminaEnric fés el favor de penjar les fotos
ResponElimina¡que be m´ho vaig pasar!
ResponEliminaEn grup pots mes, una gran força s´apoderà de nosaltres i ferem 53 km per sendes i parajes meravellosos. Isbel Messeguer.